Friday, April 9, 2010

Warna kehidupan



Permulaan yang baharu! Konsep lain dari yang sebelumnya.Ok,tujuan utama aku menukar konsep,sejujurnya aku malas nak edit gambar dan sebagainya.Sangat leceh! Dulu aku tak ada masa,sekarang ada banyak masa dan aku masih beranggapan edit gambar dan sebagainya menyusahkan aku.Satu dua,ok la! Jadi konsep blog sekarang,biar jari jemari tekan apa sahaja yang mereka rasa.

Jelly Bean-Kenapa ia? Sebab ia bewarna-warni,sedap dimakan,menarik untuk dikunyah,berisiko tinggi untuk tubuh badan! Jadi aku masih menyukainya walaupun harganya kurang memberangsangkan.Hidup seperti Jelly Bean.Ada bermacam-macam warna,rasa.Ekspresi wajah ketika makan? Ianya menggambarkan kehidupan.Tanpa ia,muka totally flat bar!




*harap-harap jari jemari akan jadi lebih kreatif lepas ni

No comments: