Thursday, May 20, 2010

Debu-debu


Kenapa debu? Senang cerita.Kalau tak sapu,nanti debu berkumpul banyak.Bila dah sapu,debu pun hilang dan tak ada.Macam tu la tentang persahabatan.Hilang dan kembali! Weyh,kau kau dan kau! Mungkin aku banyak bermulut longkang dan aku akui,tetapi ingat mulut longkang dan kurang ajar ni lah yang senantiasa mendengar keluhan tangisan kau.Jujurnya,aku sayang akan mereka.Pernah sekali dalam hayat aku tidak bertegur sapa dengan teman baik sendiri disebabkan oleh seorang mahluk yang diperbuat daripada tanah yang turun dari langit.Jangan main-main,hampir 3 tahun! Tengok sekarang,air dicincang tidak akan putus.Tuhan merahmati persahabatan kami.Rileks je kitaorang.Gossip memanjang! Kau tahu kau siapa kan? Haha.


*Kepada sesiapa yang pernah bertepuk tampar,menendang antara satu sama lain,bergelak tawa bersama-sama,aku minta maaf.Si Comel dan Kecil ni tidak tahu erti dunia jikalau korang tak ada.Maafkan dia!*

No comments: