Friday, May 28, 2010

Ketagih


Ahhh,saya mula mengidam makanan bukan buatan Malaysia ni.Nampak macam senang untuk dilakukan.Maaf,sejujurnya aku tiada ilmu masak-memasak apatah lagi diploma mahupun ijazah seni kulinari.Mungkin aku tidak dilahirkan untuk berkata-kata menerusi jari-jemari menabur garam,gula secukup rasa.Malu sebenarnya melihat jiran ku yang ke kelas membawa pisau dan minat tentang masakan.Apatah lagi,Si Oksigen yang lebih mahir dalam bidang ini.Adakah aku masih mempunyai ciri-ciri menantu idaman mak mentua? Ciri-ciri seorang ibu dan isteri? Ohh,sesak nafas aku memikirkan.Roti Garlic je yang aku tahu bikin,begitu juga dengan meggi perisa mi udang Hao Liao! Gelaklah kerana aku rasa itu memang lawak.HAHA! Tak kisah,masih ada masa lagi.Ohh,tidak! Apa akan berlaku kalau dalam masa terdekat ni ada yang ingin masuk meminang aku? Ok,itu dah luar jangkaan minda aku untuk aku memikirkannya.Nonsense! Bila nak makan Baked Potato with cheese and turkey ni? Mi Kari pun tak dapat lagi sampai sekarang.

No comments: